دنیای مهندسی صنایع

امیرحسین تهمیرپور - amirhosein tahmirpour
مشخصات بلاگ
دنیای مهندسی صنایع

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام . به وبلاگ من خوش آمدید .
من امیرحسین تهمیرپور ٬ دانشجوی رشته مهندسی صنایع هستم.
هدف من از ایجاد این وبلاگ معرفی و بیان مباحث مهم مهندسی صنایع می باشد . امیدوارم برای دانشجویان و علاقمندان مهندسی صنایع مفید واقع شود .
تاریخ افتتاح سایت :
سه شنبه - 1393/07/01

پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ب.ظ

یک ساله شد !


دوستان

سایت دنیای مهندسی صنایع ( همین سایت ) امروز اول مهر 1394 یکساله شد !

 

اول مهر ماه  - تولد سایت دنیای مهندسی صــنــایــع مـبــــــــــارک !!!

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
امیرحسین تهمیرپور

نظرات  (۱)

دوست عزیزم

من هم یک ساله شدن سایت تو به شما و تمام صنایعی ها تبریک میگم ! ان شا الله سایتت صد و بیست ساله شه !

 

محمد

پاسخ:
ممنون عزیزم
من هم به شما و تمام صنایعی های پر انرژی تبریک میگم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی