دنیای مهندسی صنایع

امیرحسین تهمیرپور - amirhosein tahmirpour
مشخصات بلاگ
دنیای مهندسی صنایع

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام . به وبلاگ من خوش آمدید .
من امیرحسین تهمیرپور ٬ دانشجوی رشته مهندسی صنایع هستم.
هدف من از ایجاد این وبلاگ معرفی و بیان مباحث مهم مهندسی صنایع می باشد . امیدوارم برای دانشجویان و علاقمندان مهندسی صنایع مفید واقع شود .
تاریخ افتتاح سایت :
سه شنبه - 1393/07/01

پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

لیست انواع صنایع

صنایعی ها من اینجا براتون تمام دسته های صنایع رو معرفی می کنم و هرچی کارخانه و صنایع در ایران وجود داره در درون یکی از این بخش ها قرار داره :


صنایع کشاورزی 

صنایع سنگ

شیمیایی و پتروشیمی

 شیشه و سرامیک

 ماشین آلات صنعتی

 صنایع برق

 پزشکی وآزمایشگاهی

 صنایع بسته بندی

 لاستیک و پلاستیک

 صنایع فلزی

 پیچ و مهره

 صنایع خودرو سازی

 تجهیزات ایمنی

 صنایع خانگی و تزئینی

 صنایع چوب

 تجهیزات ساختمانی

 صنایع نساجی

 صنایع الکتریکی

 صنایع داروئی و بهداشتی

 سیستمهای تهویه مطبوع

 صنایع غذایی

 کانی های غیرفلزی

 دام و طیور

 طلا و جواهرات

 خدمات ویژه

 حمل و نقل و بازرگانی

 صنایع کشتیرانی

 صنایع کاغذ و چاپ

 تجهیزات و لوازم ورزشی

 شرکتهای تجاری و بازرگانی

 خدمات اداری

 نیروگاههـــــا

 ماشین های اداری


منبع : بانک اطلاعات صنایع جمهوری اسلامی ایران  



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۳
امیرحسین تهمیرپور

نظرات  (۳)

ببخشید از کدوم بخش "بانک اطلاعات صنایع جمهوری اسلامی" این هارو استخراج کردید؟

یعنی این لیست کامل و جامعه؟

نفت چی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی